Platforma marki, naming, hasło i identyfikacja wizualna dla Wessens
Nauka, innowacja i technologia to globalny trend teraźniejszości i przyszłości.
Bez nauki życie współczesnego człowieka wyglądałoby zupełnie inaczej. Każdy rozumie, iż wraz ze wzrostem ludności planety, wzrasta również wydajność w przemyśle spożywczym, rośnie też sprzedaż żywności i pasz. Bez nauki byłoby to niemożliwe.
Biorąc pod uwagę fakt, iż innowacyjność jest obecna we wszystkich obszarach UNEX Holding GmbH, zaczynając od prostego stosowania niezawodnej technologii aż po rozwój naukowy, firma stanie się przedstawicielem innowacyjnego przemysłu spożywczego na rynku.
O tym, iż UNEX HoldingGmbH opowiada się za naukowym podejściem do produkcji żywności i pasz, a więc jest przeciw powikłaniom w postaci chorób zwierząt i roślin, klienci dowiadują się za pomocą nowego pozycjonowania — nazewnictwa, hasła i identyfikacji wizualnej.
Aby uzyskać dźwięczną i niepowtarzalną nazwę i przekazać pożądany wizerunek brandu, połączyliśmy ze sobą niemieckie słownictwo i angielską gramatykę.
Angielska końcówka «s» oznacza mnogość, większą liczebność. W taki sposób otrzymujemy neologizm, oznaczający dużą wiedzę o jedzeniu.
das Wissen
Wiedza
+
das Essen
Jedzenie
=
das Wessens
Wiedza o jedzeniu
Hasło podkreśla podejście naukowe i generowaną przez firmę wiedzę w celu osiągnięcia progresu w przemyśle spożywczym.
Wiemy o jedzeniu wszystko
Expertise in food / Wissen über Essen
Logo jest wizualnym identyfikatorem, które oddaje istotę marki.
Podwójna litera «s» tworzy niepowtarzalny znak, który łączy dwa wizerunki: naukowy – organiczna struktura zbóż i technologiczny – system komunikujących się elementów.
Identyfikacja wizualna podkreśla wybór platformy marki, bazując na nauce, innowacjach i technologii.
Elementy techniczne, takie jak surowy wzór i ramki w połączeniu z przyjemną dla oka i zapadającą w pamięć kolorystyką, opartą na odcieniach oliwki i moreli, tworzą unikatowy wizerunek, korzystnie wyróżniający firmę na tle konkurencji.
Klient
UNEX Holding GmbH
Usługi
Branding firmowe
Platforma marki
Brand naming
Logo
Tożsamość marki
Data
Grudzień, 2021
Więcej projektów
Zobacz wszystkie projektyPaństwowy Fundusz Socjalnej Ochrony Ludności — Gwarancja przyszłości
Nie sposób się oprzeć
PK «Dynamo Mińsk» – Strój sezonu 2020
KP «Dynamo Mińsk» – Identyfikacja wizualna
Porozmawiajmy o interesach
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. Z reguły dzieje się to w ciągu dnia roboczego.