Projekt etykiety belgijskiego piwa

Branding konsumencki
Etykieta
img

Pod koniec XVIII wieku mnisi mieszkali w opactwie na południu Belgii, słynącym w całym kraju ze sztuki warzenia piwa. Z pokolenia na pokolenie przekazywali tajniki obróbki słodu, które nadają piwu niezrównany smak i aromat. Ale spokój i ciszę zastąpiła groza wojny, a rabunki i podpalenia zmuszały ludzi do szukania nowego miejsca do życia.

W 1848 r. mnisi przenieśli się w okolice rzeki Mozy, gdzie znaleźli nowy dom i nadal warzyli piwo najwyższej jakości.

Oddając hołd straszliwym czasom niedostatku, piwo nazwano BRÛLER, co po francusku oznacza «spalić».

img
img
img
img
img

BRÛLER Brune

Piwo ma aromat karmelowo-kawowy połączony z belgijskimi drożdżami i nutami chlebowymi. Bogaty i bogaty smak doskonale łączy słodki karmel, palony słód oraz lekką goryczkę ziaren kawy i chmielu. Posmak to lekka goryczka chmielowa z aromatem palonych ziaren kawy.

img

BRÛLER Blonde

W bogatym i gęstym smaku dominuje słodowa słodycz z lekką owocowością, wyczuwalne są lekkie nuty świeżych wypieków i suszonych owoców. Posmak to lekka słodowo-owocowa słodycz z umiarkowaną chmielową goryczką i cytrusową goryczką.

img
img

Klient

Brûler

Usługi

Branding konsumencki

Etykieta

Data

Grudzień, 2021

Porozmawiajmy o interesach

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. Z reguły dzieje się to w ciągu dnia roboczego.

Hey, DAB!

Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zgadzasz się z polityką prywatności