Projekt opakowania dla linii przecierów owocowych
«Obnimama» to trzy rodzaje naturalnych i zdrowych przecierów owocowych w saszetkowym opakowaniu z zakrętką dla dzieci od czwartego miesiąca życia. Puree nie zajmuje dużo miejsca i jest doskonale przechowywane, dlatego wygodnie jest zabrać je ze sobą. A różne smaki z pewnością przypadną do gustu małym smakoszom.
Największy nacisk w projekcie (co nie dziwi) kładzie się na owoce, to one decydują również o kolorystyce kodowania opakowań. Dzięki temu zróżnicowaniu kupujący będzie mógł bez patrzenia pobrać z półki odpowiedni produkt z linii. W stylu ilustracji postaci marki (matka słonia i słoniątko) wykonane są znaki rozpoznawcze «100% jakości» i «bez dodatku konserwantów». Pomagają uprościć komunikację oraz podkreślają naturalność i użyteczność produktu.
Mówi się, że puree z «Obnimama» jest tak naturalne, że pająki rosną na drzewach owocowych.
Klient
ZDPP JSC
Usługi
Branding konsumencki
Opakowanie
Data
Grudzień, 2022
Więcej projektów
Zobacz wszystkie projektyForexClub — A mogłeś lecieć na Majorkę
Webmart Group — Strona internetowa korporacji
KH «Dynamo Mińsk» — Dynamo-maszyna
MTBankFx — Pierwszy broker bankowy świętuje swoje trzylecie
Porozmawiajmy o interesach
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. Z reguły dzieje się to w ciągu dnia roboczego.