Tożsamość marki niebankowej instytucji finansowej
Absolutbank ugruntował swoją pozycję jako bank, który zawsze ma jeden z najlepszych kursów wymiany. Wymiana walut stała się najbardziej pożądaną usługą, a kolejki są nieskończone.
Bank zdał sobie sprawę z jego supermocy i postanowił ją rozwinąć. W rezultacie skontaktował się z nami nie bank, ale niebankowej instytucji finansowej pod nową nazwą «OptiKurs». Opracowaliśmy logo i tożsamość korporacyjną dla firmy, która oddaje istotę nowej organizacji finansowej i chroni reputację Absolutbanku.
Unikalny znak to połączenie wielkich liter w nazewnictwie. Łuki litery «O» otaczają podzieloną linię «K», która odnosi się do znanych ikon walut.
Jeśli szukałeś znaku do wymiany walut, to oto jest.
Klient
Absolutbank
Usługi
Branding firmowe
Brand naming
Logo
Data
Maj, 2022
Więcej projektów
Zobacz wszystkie projektyWebmart Group — Strona internetowa korporacji
Frudoza — Kampania reklamowa
Flo — Jaka jesteś dzisiaj?
Darida — Rozcieńcz świąteczną mieszankę
Porozmawiajmy o interesach
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. Z reguły dzieje się to w ciągu dnia roboczego.