Logo i koncepcja identyfikacji wizualnej dla firmy ubezpieczeniowej PriorLife.

Branding
Logo
Tożsamość marki
img

Ubezpieczenie może być proste, a życie komfortowe

PriorLife jest stuprocentową spółką-córką jednego z wiodących banków Białorusi – Priorbank S.A., który z kolei jest członkiem największej grupy bankowej w Europie Centralnej i Wschodniej Raiffeisen Bank International AG S.A.

Stabilność takiej spółki nie może budzić wątpliwości i jest jednym z głównych atutów firmy. Dlatego postanowiono podkreślić tę więź nie tylko w nazwie, ale też w identyfikacji wizualnej.

img
img
img
img

Precyzyjna pod względem geometrycznym zasada budowania szablonów i układów pozwala lekko dostosować się pod każdy oferowany przez nich produkt. Z kolei żywe ilustracje szczęśliwych przedstawicieli docelowych odbiorców nadają im ludzkie cechy.

img
img
img

Ubezpieczenie może być proste, a życie komfortowe

PriorLife jest stuprocentową spółką-córką jednego z wiodących banków Białorusi – Priorbank S.A., który z kolei jest członkiem największej grupy bankowej w Europie Centralnej i Wschodniej Raiffeisen Bank International AG S.A.

Stabilność takiej spółki nie może budzić wątpliwości i jest jednym z głównych atutów firmy. Dlatego postanowiono podkreślić tę więź nie tylko w nazwie, ale też w identyfikacji wizualnej.

img
img
img
img

Precyzyjna pod względem geometrycznym zasada budowania szablonów i układów pozwala lekko dostosować się pod każdy oferowany przez nich produkt. Z kolei żywe ilustracje szczęśliwych przedstawicieli docelowych odbiorców nadają im ludzkie cechy.

img
img
img
img
img

Klient

Priorbank

Oceńmy twój przyszły projekt

Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zgadzasz się z polityką prywatności