Logo i koncepcja identyfikacji wizualnej dla firmy ubezpieczeniowej PriorLife.

Ubezpieczenie może być proste, a życie komfortowe
PriorLife jest stuprocentową spółką-córką jednego z wiodących banków Białorusi – Priorbank S.A., który z kolei jest członkiem największej grupy bankowej w Europie Centralnej i Wschodniej Raiffeisen Bank International AG S.A.
Stabilność takiej spółki nie może budzić wątpliwości i jest jednym z głównych atutów firmy. Dlatego postanowiono podkreślić tę więź nie tylko w nazwie, ale też w identyfikacji wizualnej.




Precyzyjna pod względem geometrycznym zasada budowania szablonów i układów pozwala lekko dostosować się pod każdy oferowany przez nich produkt. Z kolei żywe ilustracje szczęśliwych przedstawicieli docelowych odbiorców nadają im ludzkie cechy.



Ubezpieczenie może być proste, a życie komfortowe
PriorLife jest stuprocentową spółką-córką jednego z wiodących banków Białorusi – Priorbank S.A., który z kolei jest członkiem największej grupy bankowej w Europie Centralnej i Wschodniej Raiffeisen Bank International AG S.A.
Stabilność takiej spółki nie może budzić wątpliwości i jest jednym z głównych atutów firmy. Dlatego postanowiono podkreślić tę więź nie tylko w nazwie, ale też w identyfikacji wizualnej.




Precyzyjna pod względem geometrycznym zasada budowania szablonów i układów pozwala lekko dostosować się pod każdy oferowany przez nich produkt. Z kolei żywe ilustracje szczęśliwych przedstawicieli docelowych odbiorców nadają im ludzkie cechy.





Klient