Naming i identyfikacja wizualna Białoruskiego Stowarzyszenia Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Młodzieży

Branding
Brand naming
Logo
Tożsamość marki
Copywriting
img

Lubimy uczestniczyć w ważnych społecznie projektach. Wtedy czujemy, iż dokładamy swoją cegiełkę w tworzeniu nowoczesnego społeczeństwa bez stereotypów.

Tym razem naszym Klientem było Białoruskie Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Młodzieży, praca z którym zaczęła się od opracowania wizualnego stylu firmowego i namingu.

Ze skrótu w pojemny naming

Białoruskie Stowarzyszenie Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Młodzieży albo w skrócie — BelAPDiMI. To nazwa, która mówi o specyfice działalności, ale jest dość skomplikowana w zapamiętaniu i nie pomylić litery skrótowców.

Mieliśmy za zadanie wymyślić bardziej pojemną, zrozumiałą nazwę, i im bardziej wgłębialiśmy się w szczegóły pracy stowarzyszenia, tym bardziej w świadomości ukorzeniała się analogia — przewodnik po życiu, czyli Life guide w wersji angielskiej, bardziej uniwersalnej.

Promieniujący wizualny styl firmowy

Podążając za wszystkimi kanonami projektowania logo, stworzyliśmy proste czarno-białe logo, a także uzupełniliśmy go o niezwykły element – latarnię morską, która stała się głównym źródłem światła dla wizualnego stylu firmy.

img
img
img
img
img
img
img

Klient

NGO «BelAPDIiMI»

Dyrektor artystyczny

Wowa Bugaj

Kreatywny copywriter

Anya Novik

Projektant

Marina Cherentseva

Oceńmy twój przyszły projekt

Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zgadzasz się z polityką prywatności