Identyfikacja wizualna Georesin

Branding
Logo
Tożsamość marki
img

Kolory, technika i innowacja

Rozwiązanie zastosowane w logotypie z jednej strony ilustruje ziemię (z greckiego geo – «ziemia”), z drugiej nawiązuje do tematyki budowlanej. Ułożone poziomo klocki symbolizują konstrukcje budowlane oraz podkreślają rzetelność i pewność firmy.

Główna wersja logotypu wykonana jest w zimnej niebiesko-granatowej kolorystyce.

img
img
img
img
img
img

Grafika wygląda stylowo i zwięźle także gdy jest używana bez części tekstowej.

Pozwala to na łatwe oznakowanie nośników o takich samych lub podobnych rozmiarach bokach.

img
img
img

Klient

GeoResin

Dyrektor artystyczny

Wowa Bugaj

Projektant

Anton Wasiliew

Oceńmy twój przyszły projekt

Klikając przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i zgadzasz się z polityką prywatności